2012. április 7., szombat

DM kisebb bevásárlás



Ma DM-ben jártam, néhány kencém kezd kifogyni, én pedig szeretek előre gondoskodni az utánpótlásról. A képen látható dolgokat vettem:






Alverde körömvirágos deo
a most használt dezodor illatától nem vagyok elájulva, valamint kíváncsiságból kipróbálnám az alumínium mentes dezodorokat

Alverde körömvirágos szemfestéklemosó
nagyon szeretem a körömvirágot áldásos hatásai miatt, így mivel nemsokára elfogy az arctisztítóm, gondoltam kipróbálom őt

Herba Vita hajszesz hajhullásra
ezt a hajszeszt már korábban is használtam, sikeresen elmulasztotta a hajhullásomat a ricinus pakolással együtt használva. Szerencsére nem kezdett újra hullani a hajam, de már mikor elfogyott eldöntöttem, hogy időnként veszek belőle egy újabb adagot

Balea Nature arctisztító
ez egy új termékcsalád a Balea krémek-lemosók között, úgy döntöttem kipróbálom most őt, ha elfogy a régi arclemosóm. A Balea med arclemosó és ez között vacilláltam, de megtetszett ez a natúr vonal, így őt választottam. 

Amint elkezdem őket használni, írok majd róluk véleményt.

4 megjegyzés:

  1. Ugyan láttam már jónéhány bejegyzést innen, de arra nem emlékszem, hogy mi a szitu a körömvirágos lemosóval? Bevált végül? A Nature arctisztítót én ma vettem meg, de még nem próbáltam ki (betárazási vásárlás történt), de elég kellemes illata volt, és a krémmánián is jókat lehetett olvasni róla. Azt még nem sikerült leszűrnöm, hogy neked összeségében bejönnek az Alverde cuccok? Én kicsit még mindig tartok tőlük, némelyiknek olyan ,,sápadt és poros" illata van:S

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az illata és a hatása nagyon tetszett, de úgy éreztem, hogy nagyon gyorsan elfogy, ezért nem vásároltam újra (egy elfogyott-bejegyzésben írtam róla).
      Nem túl sok Alverde termékem van: alapjáraton tetszenek, pl a kedvenc téli testápoló vajam is onnan származik, de egy szempillaspiráljuk nem jött be így a sminktermékeiket nem is nagyon próbálgatom
      A Nature arctisztítóból azóta is van még, mert nekem túl híg, nem az igazi és mivel mostanában inkább arctisztító kendőket használok, ezért nem is nagyon fogy ...

      Törlés
  2. Igen, közben már egyre több bejegyzést sikerült átnéznem...Mostanában én is inkább arctisztító kendőket használtam, de a jobb minőségűek sajnos hosszabb távon nem gazdaságosak, úgyhogy azokat újabban próbálom már csak esti sminkelemosáshoz haszálni. Közben megtaláltam azt is, hogy a Miss Rose palettát Euro-s boltban sikerült találnod, de én ma jártam kettőben is, és sehol sem volt ilyen márkájú. Sőt, használhatatlan színek voltak. Egy natúrszínűt sikerült vásárolnom, de abban is van egy jó nagy rész olyan színnel, amit soha nem fogok tudni használni, mert ember olyat fel nem ken az arcára. Viszont DM-ben a Max Factor paletták közt találtam egy pont nekem tetszőt, és az ára sem volt vészes (igaz, most az Avon négyes szemhéjpúder palettái is akciósak, de próbálok leszokni az Avonról)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én csak az esti arctisztításhoz használom a kendőket, az abszolút kedvenc az Alterra aloe vera kendője - persze kicsit lelkiismeretfurdalásom van, hogy sok szemetet termelek...
      Nem tudom hova valósi vagy, de Veszprémben a Cholnokyn lévő Stop Shop Euro-s boltjában sokfélét lehet kapni
      Nos, a Max Factor paletták biztosan jók, bár az azért nagyon más árfekvés :-)
      Miért akarsz leszokni az Avonról?

      Törlés