2012. április 8., vasárnap

Boldog nyuszi ünnepet!


Kellemes húsvéti ünnepeket kívánok minden kedves olvasómnak és követőmnek a saját kezemmel készített húsvéti dekorációm képeivel!


A hagymahéjjal festett tojásaimmal:




Papírmasé képeimmel:





Valamint a tojásdíszeimmel:






És hogy mit hozott nekem a nyuszi?
Mi általában csak édességet veszünk egymásnak (ahogy a képen is látjátok :-) ajándékokat nem. Idén azonban a nyuszi máshogy döntött: nagyon boldog voltam, amikor megláttam Vivien bejegyzését, hogy nyertem. Mégpedig az L.A. Make Up és Happybox nemsokára megnyíló webáruháza felajánlotta a lehetőséget, hogy amennyiben rendelek, megduplázzák a vásárlásom értékét. Még sosem nyertem ilyesmit, így nagyon izgatottan várom, hogy leadhassam a rendelésem :-)

Pihentető ünnepnapokat kívánok mindannyiótoknak!
Ti hogy ünnepeltetek?


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése