2012. április 19., csütörtök

28-as natúr paletta E-bayről



Tegnap délelőtt telefonhívást kaptam, mégpedig a postásunktól :-)
Ami azért lepett meg nagyon, mert soha nem találkoztam még vele (nem régóta lakunk a jelenlegi lakásunkban), a telefonszámomat pedig végképp nem adtam meg neki. Tájékoztatott, hogy csomagot szeretne nekem átadni, mégpedig egy Kínából érkezett csomagocskát. Meglepődtem, hisz nem gondoltam volna, hogy máris megérkezik a rendelt palettám, arra pedig végképp nem számítottam, hogy kínai barátaim még a telefonszámom is feltüntetik a csomagoláson. Mivel reggeltől estig dolgozom, épp nem voltam otthon átvenni a csomagot, a postásunk viszont olyan jó fej volt, hogy mivel úgyis jött a munkahelyem felé, leadta a recepción a csomagom, ami így nézett ki:




A lábápoló krémet csak mértéknek tettem oda, hogy lássátok, milyen alaposan be volt csomagolva a paletta, ami nagyon gyorsan ideért. Április 6-án kora reggel rendeltem meg E-bay-ről a terméket, amit egyből fizettem is. A csomagolás szerint április 9-én (tehát múlt hét hétfőn) postázták a rendelésem, és április 18-án (következő hét szerdán) kaptam kézhez. Szerintem nagyon gyorsan ideért, nem számítottam rá ilyen gyorsan.
Korábban egy nyakláncot már rendeltem E-bayről, ami rendben meg is érkezett, és a minősége is jónak tűnt, ezért bátorodtam fel, hogy egy palettát rendelek. Emellett több blogon is olvastam, hogy meg voltak elégedve a rendelt termék minőségével, így úgy gondoltam, én is jó terméket fogok kapni. Amióta blogokat olvasgatok, előnyben részesítem a palettákat, és mivel elsősorban natúr színekkel sminkelek, ezért a 28-as natúr palettát rendeltem ettől az eladótól, 8,84$-ért (akkori árfolyamon 2.065 Ft-ért).
A csomagoláson található zöld címke szerint 10$-os ajándékot küldtek nekem :-)

Csak egy nagyon kicsit tartottam attól, hogy esetleg megsérül egy szín, de a paletta bombabiztosan volt becsomagolva:




Az ollóm alig bírta elvágni a buborékos fóliát, olyan vastagon körbetekerték vele a palettát, amit ráadásul ezalatt még két nikecell lap közé is bebújtattak, sőt még közvetlenül a palettán is volt egy buborékos fólia :-)





Hosszan tartó bontogatás után került tehát csak elő maga a paletta, ami egy vékony kis műanyag doboz:




A paletta 1,1cm vastag, kb 23*15 cm-es. A borítása egyszerű műanyag, felirat nélkül. A műanyag nem túl nagy minőségű, viszont nagyon jól záródik. Nem nyílik ki könnyedén, de azért nem kell annyit harcolnom vele, mint pl egy Miss Rose palettával.

No és persze a lényeg:





A képek este, vakuval készültek, természetes fényben is készítek majd még többet.

Szerencsére egyik szín sem volt törött, 2 olyan színt találtam, aminek az éle le volt kissé törve, de ez engem egyáltalán nem zavar, ennyi nekem belefér. A szállítás miatt a paletta belül kissé poros volt, ezt a fényképezés előtt letöröltem. A palettában matt és csillámos színek is találhatóak, de a Miss Rose-hoz képest nem csillámos egyik sem :-)

Bár még nem próbáltam a palettát, elsőre nagyon meg vagyok vele elégedve, úgy érzem azt kaptam, amit vártam. Azt hiszem rendelek színesebb palettát is még később (mivel más rendelésem is úton van felém, feltételezem, hogy jövő hét végén azok is megérkeznek)

Véleményeket és swatchokat (természetes fényben) később teszek fel!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése