2012. március 23., péntek

Zsiráf körmök


Műkörmeim vannak jelenleg, amelyekkel korábban nem sokat törődtem: örültem, hogy a műkörmös elkészíti (az általában francia) körmeimet, és hetekig letudtam a körömproblémát. Egy idő után azonban kezdett zavarni, hogy akármilyen szép, a lenövés egy idő után meglátszik. Majd elkezdtem unni a franciát, és ezzel egyidőben felfedeztem a beauty-blogokat, ahol sok-sok szép körmös bejegyzést találtam. Először két töltés között kezdtem el lakkozni a körmeimet, most pedig úgy döntöttem, hogy természetes körmöket szeretnék, így lenövesztem a műanyagot a körmömről. 

Elkezdtem új körömlakkokat vásárolni, hogy frissítsem a régi készletem, hisz az utóbbi időben nem vásároltam túl sokat.  Megtetszettek a repesztő lakkok :-)
A jelenlegi körmöm színei és mintája engem egy zsiráfra emlékeztetnek, ezért is ez a bejegyzés címe


A következő termékeket használtam hozzá:



Orly Bonder Gumis alapozó lakk
Catrice 450 Sand Francisco
Lovely Repesztő körömlakk 09-es
Orly In a Snap UV szűrős lakkszárító fény

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése