2012. március 31., szombat

Napi köröm pelyheskével


Olyan sok szép képet láttam az Essence pelyheskéjéről, hogy nekem is ki kellett végre próbálnom. Már 2-3 hete megvettem, de még nem alkottam vele teljes manikűrt. Tegnap felfedeztem egy nagyon szép kifutó lakkot (Essence Reach Peach), amire rákívánkozott pelyheske is :-)
Így nekiálltam, és megalkottam az új manikűröm, ez lett az eredménye:


napfényben

A pelyhes lakk tényleg gyönyörű: hihetetlen sok színt fel lehet fedezni benne, minden szögből másnak tűnik. 


szobában


vaku nélkül, kicsit homályos

Hát, a fényképezést azért még nagyon sokat kell gyakorolnom.


A felhasznált termékek:




Orly Bonder gumis alapozó lakk
Essence Colour & Go Reach Peach 62
Essence Nail art Special effect topper Night in Vegas 08
Orly In a Snap UV szűrős lakkszárító fény
Avon Gyors száradást kölcsönző spray


Nagyon szeretem az Orly lakkszárító fényét: valóban gyorsan szárítja a körömlakkot, holott most az alappal együtt 4 rétegnyi lakkal kellett elbánnia :-) Sajnos nagyon büdös, a párom egyenesen rosszul van a szagától, erős higító szerű szagot kell elviselnünk néhány percig a lakkozás után. A gyors száradást kölcsönző spray-re igazándiból nincs szükség már utána, de a benne lévő olaj jót tesz a köröm körüli bőrnek, így nem hagyom ki azt a lépést sem :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése