2012. március 24., szombat

Miss Rose zsákmány


Sok pozitív véleményt olvastam a Miss Rose termékekről több blogon is. Mivel én magam is az olcsóbb, de  jó minőségű sminktermékeket preferálom, nagyon megörültem, amikor felfedeztem, hogy a városunkban működő Euro Family boltban megtaláltam ennek a márkának az állványát. A munkahét befejeztével ellenállhatatlan késztetést éreztem néhány új sminktermék beszerzésére, így betértem ebbe a gazdaságos üzletbe és a következő dolgokat hoztam magammal:


Két csomag pihe-puha hajgumi, amire mindig szükség van. A címkéjükön látható az áruk. Az egyszerűbbel további terveim vannak, valamilyen állatmintás díszt tervezek ráapplikálni; ha vállalható lesz a kész mű minősége, majd megmutatom.

Emellett vettem egy hatos Miss Rose szemhéjpúdert barnás színekben (290 Ft-ért). Neve nincs ennek a palettának sem, a hátoldala szerint a száma 03-as. A Miss Rose-tól megszokott csillogó színeket tartalmaz, íme egy kép csak a szemhéjpúderről:


Változó a kedvem a szemhéjpúdereket illetően: az utóbbi napokban inkább csak matt színeket használtam, most pedig ismét megjött a kedvem a csillogósabb színekhez, így a következő néhány napban ő lesz a figyelmem középpontjában. Bár még nincs túl nagy tapasztalatom a több színnel és ecsettel sminkelésben  -korábban csak applikátort használtam és az utóbbi időben kezdtem el ecsettel gyakorolni - de a Miss Rose púdereket nem tudom ecsettel felvinni a szememre, nekem ehhez muszáj applikátort használnom. A színei nagyon tetszenek, a barnás-rózsaszínes natúrabb színek állnak hozzám a legközelebb.

Finoman fogalmazva nincs túl sok pirosítóm (ami valójában azt jelenti, hogy egy darab van :-)
Az Ebayen kinéztem egy 10-es palettát, de mivel soha nem rendeltem még semmit onnan, először megvárom, hogy a "teszt" nyaklánc megérkezzen, csak utána rendelek nagyobb összegért. Addig is gondoltam kipróbálom a Miss Rose pirosítóit: így esett a választásom erre a kettes palettára. Egy halvány rózsaszín és egy világos barnás-barackos színt tartalmaz ez a 04-es számú pirosító, némi arany csillogással (ára szintén 290 Ft volt). Egy dolog nem fér a fejembe ezzel a termékkel kapcsolatban: vajon milyen megfontolásból tettek ilyen kis ecsetet bele?


Végül jöjjön a két kis körömlakk. Olyan kis cuki ez az ici-pici mennyiséget (6 ml-t) tartalmazó körömlakk, hogy kellett vennem belőle kettőt (így kerül 290 Ft-ba) annak ellenére, hogy korábbról is van olyan lakkom, amit még nem próbáltam ki. 


Mivel nem fordul még velem elő az, hogy elhasználtam volna egy körömlakkot, mindig beszáradtak, vagy tönkrementek, jobb szeretek kisebb mennyiségű lakkot vásárolni. Emiatt kifejezetten megörültem a 6 ml-es körömlakkoknak. Az ezüst csillámos lakk száma a 44-es, ebben pötty és hosszú csík csillámok vannak vegyesen. A sötét rózsaszín (nem vagyok túl jó a színek elnevezésében, talán ez a fukszia?) lakk száma pedig 08-as. 

2 megjegyzés:

  1. Nekem is megvan ez a barnás paletta és nagyon nagy kedvencem.:)
    Üdv.aloebeautyblog.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt hiszem, nálam is valóban az lesz :-)

      Törlés