2012. március 19., hétfő

Első

Nő vagyok :-)
Mindig is szerettem csinos és ápolt lenni. Jó érzéssel tölt el, amikor cicomázkodom, kipróbálok ilyen-olyan krémeket, kencéket, praktikákat. Anno tinikoromban volt egy kis füzetem, amelyben az akkor tetsző szépségápolási praktikákat gyűjtögettem, kézzel jegyeztem fel minden fontosnak ítélt információt, ahol lehetett képet is mellékelve (ez a kis napló sajnos az évek során elveszett)
Ez a blog a szépségápolási termékek, praktikák és alkalmazásuk során szerzett tapasztalataim, valamint sminkelési próbálkozásaim gyűjteménye.
Jó olvasást kívánok minden kedves látogatómnak! Bízom benne, hogy mindenki talál majd számára hasznos dolgot itt!

2 megjegyzés:

  1. Nagyon örültem mikor véletlen rábukkantam a blogra. Nagyon jók az írásaid, sok sikert kívánok hozzá! Várom a következő bejegyzést :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! Nagyon meghatott, Te vagy az első követőm :-)
      Bízom benne, hogy sok hasznos dolgot találsz majd nálam!

      Törlés