2012. március 31., szombat

Elfogytak #1


Roppant eredeti módon én is összegyűjtöttem, hogy milyen szépségápolási termékeket használtam el az utóbbi néhány napban, hétben. Leírom a véleményem róluk, hogy használom/használtam őket és hogy  megvenném-e újra ezeket.





Avon Foot Works Sarokpuhító krém
A tavasz beköszöntével és a nyár közeledtével egyre gyakrabban használom ezt a krémet, hogy a nyitott szandikban ápolt lábfejem legyen (az utca pora bizony igencsak szárítja a lábat). Nagyon szeretem, néhány használat után már puha bőrt varázsol, ugyanakkor gyorsan beszívódik. A biztonság kedvéért figyelek arra is, hogy legalább hetente egyszer a sarkaimról ledörzsölöm/lereszelem a megvastagodott bőrt, majd jöhet ez a jó kis puhító krém.
Az eredeti kiszerelés nagyobb a képen láthatónál. Én mindig elvágom az ilyen krémek csomagolását, hogy az összes benne található anyagot kinyerhessem belőle, nem szeretek pocsékolni :-)
Újravenném: igen, bár legutóbb elcsábultam egy másik krémre (lásd itt), ezt sem fogom elhanyagolni

Balea Krémes arcradír aloe verával
Algakivonat és hydro formula kellő nedvességgel táplálja a bőrt - minden bizonnyal. Számomra azért tökéletes ez az arcradírt, mert az érzékeny bőröm miatt előnyben részesítem a mechanikus arcradírokat a kémiai radíroknál. Ebben apró szemcsék segítenek eltávolítani az elhalt hámsejteket és serkenti a vérkeringést. Ha erősebben megdörzsölöm vele az arcom, kissé kipirosodik, de ez szerencsére nagyon gyorsan elmúlik (valószínűleg én dörzsölöm túl erősen, nem a krém hibája). Hetente két este szoktam alkalmazni, utána pedig feldobok egy tápláló arcpakolást, mert ilyenkor az sokkal hatékonyabb: több anyagot tud felszívni a bőr a radírozás után.
Újravenném: igen, ez már a harmadik vagy negyedik tubus, amit elhasználtam, és a szekrényben már ott figyel az utódja

Gliss Kur Liquid Silk hajbalzsam
A legjobban az illatát szeretem: ezt a termékcsaládot akkor is szívesen megszaglásztam, amikor épp nem mostam hajat. Amikor nem volt nagyon száraz a hajam, nagyon megvoltam elégedve vele, puha és illatos volt a használata után. Az utóbbi hónapokban, amióta felfedeztem a Kallos Frutta hajpakoló krémet, ezt kezdtem elhanyagolni. Amikor pedig mégis ezt használtam, már nem voltam annyira megelégedve vele, nem nyújtotta ugyanazt a hatást, mint a Kallos pakolás.
Újravenném: bár többször újravásároltam régebben, most már nem, úgy érzem találtam jobbat (esetleg nosztalgiából, az illata miatt :-)

Sanex Dermo Sensitive dezodor Lactoserummal
Évek óta használom ezt a dezodort: imádom a púderes finom illatát, és a praktikus kiszerelését: a golyója fejjel lefelé áll a kupakban, így mindig van anyag az adagolón és nem kell a használat előtt döntögetni, mint más dezodorok esetében. A hónalj érzékeny bőrét kíméli, és hát a feladatát jól ellátja, ahogy egy dezodorhoz illik. Ugyan alumíniumot tartalmaz, de ez számomra nem akadály: számomra fontosabb az izzadás megakadályozása, mint az alumínium mentesség (egyelőre nem olvastam olyan alumínium mentes dezodorról, ami valóban hatékonyan fellép az izzadás ellen, így nem álltam át az alumínium mentes oldalra még)
Újravenném: igen, évek óta ezt használom, többször újravásároltam már (persze most belém bújt a kisördög és mást vásároltam helyette, mert kedvem támadt egy stift állagú dezodorhoz)

Balea Testápoló vaj aloe verával normál és száraz bőrre
Látszik, hogy nagyon vonzódom az aloe verát tartalmazó termékekhez :-)
A 200 ml-nyi testápoló nálam nagyon gyorsan elfogyott, szinte 2 hét alatt elhasználtam, ami az árát tekintve nem túl pozitív: a megfelelő hidratáláshoz viszonylag nagy mennyiségre volt szükség. Száraz a bőröm, így minden fürdés/zuhanyzás után használok testápolót. Ez a krém azt ígéri, hogy anélkül hidratálja a bőrt, hogy zsíros nyomot hagyna: ez valóban így van. Az illatával azonban nem voltam kibékülve: számomra olyan mű illata volt a krémnek (elnézést az aloe verától, ha ilyen illata van, bár kétlem). A krém állagával sem voltam kibékülve, bár megfogalmazni nem tudom, hogy miért. Valószínűleg azért, mert bizonyos dolgok esetében ódzkodom a zöld színű dolgoktól (nem iszom zöld színűt és nem eszem zöld cukrot sem - hogy miért, fogalmam sincs) és amikor otthon megláttam a krém fáradt zöld színét (pozitívum, hogy a rendesen le van zárva a krém), nem ájultam el az örömtől...
Újravenném: határozottan nem (most az alverde egyik testvaja lesz a soros, remélem az jobban beválik)

Nektek van tapasztalatotok valamelyik termékkel?



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése