2012. március 19., hétfő

Csipkebogyó habkrém Ilcsi nénitől

Szeretném bemutatni a kedvenc nappali arckrémem, amelyet már több éve használok - ez a csipkebogyó habkrém Ilcsi nénitől. Ezt a krémet kizárólag Ilcsi krémekkel dolgozó kozmetikusoknál lehet megvásárolni - üzletekben nem, mert Ilcsi filozófiája szerint szükséges a kozmetikus hozzáértése egy-egy krém kiválasztásához. A bőrnek megfelelő krém kiválasztásában segít a kozmetikus, így kerülik el a helytelen krémválasztást és az elégedetlen vevőket.


Ilcsi néni, Magyarország egyik legismertebb kozmetikusának egyik első terméke volt ez a krém. Elsősorban érzékeny rozaceás vagy szeboreás bőrökre ajánlják. Az Ilcsi Szépítő Füvek büszkesége, nyers csipkebogyóból készül, vitaminpótló, nyugtató, gyulladáscsökkentő hatású krém. Érösszehúzó, hidratáló, nyugtató és vitaminfeltöltő hatást ígér a krém, melynek növényi hatóanyagai a csipkebogyó, kukoricacsíra-olaj, citromolaj.
Két kiszerelésben kapható: 125 ml és 250 ml - a nagyobbik kiszerelés inkább kozmetikusok és ipari felhasználók számára lehet előnyös, hisz otthoni használatra a 125 ml is több hónapig kitart, emellett a kozmetikusoknál kimérve vásárolható kevesebb krém is. Mivel ezekben a termékekben nincs tartósítószer, nem is érdemes nagyon betárolni belőle. 

Tizenéves koromban nagyon érzékeny, ekcémás bőröm volt. Ugyan nem voltam az a kifejezetten pattanásos lány (persze én sem menekültem meg tőlük), de a pattanásoknál jobban megkeserítették az életem a kiütések, apró piros foltok, amelyeket allergiának, ekcémának "köszönhettem". A kozmetikusom ajánlotta ezt a krémet, ami nagyon bevált számomra, azóta is folyamatosan használom (bár néha-néha kiegészítésképp ma már használok mást is). A bőröm is nagyon szereti - nem találtam még olyan krémet, amit maradéktalanul beszívna ezen kívül. Az illata bennem azt  idézi, amikor a nagymamám a szokásos őszi "betakarítás" után tisztítja a csipkebogyó-termést és a konyhát belengi a piros bogyócskák illata. Tudomásom szerint fényvédőt nem tartalmaz - ami engem ugyan nem zavar, de előfordulhat, hogy más számára ez bizony fontos hiányosság lehet.

(a kép a www.ilcsi.com-ról származik)

4 megjegyzés:

  1. Szia!
    Érdeklődni szeretnék, hogy ezt a krémet hol lehet beszerezni?
    Kérlek a k.adrienn93@gmail.com ra válaszolj, ha tudsz. :)
    Köszönöm! Adri

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Érdeklődni szeretnék, hogy ezt a krémet hol lehet beszerezni?
    Kérlek a k.adrienn93@gmail.com ra válaszolj, ha tudsz. :)
    Köszönöm! Adri

    VálaszTörlés
  3. szia!mennyiért tudnál szerezni Ilcsis csipkebogyó krémet?rittman87@freemail.hu

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      sajnos már sehonnan, mert ahonnan korábban tudtam vásárolni, ott már nem adhatnak nekem, az Ilcsis kozmetikusom pedig szülési szabadságon van
      Viszont az Ilcsi oldalán van üzletkereső, ott meg tudod nézni, hogy a környékeden merre van Ilcsivel dolgozó kozmetika.
      A lenti linken láthatod az ajánlott árlistát, bár sajnos én már hallottam olyat, hogy ennél drágábban adta a kozmetikus hölgy a krémet
      http://www.ilcsi.com/termek-arlista/

      Törlés