2012. március 25., vasárnap

Avon zsákmány

Tini korom óta vagyok Avon tanácsadónő. Már akkor nagyon érdekeltek a kozmetikumok, smink termékek, akkoriban szinte csak Avon termékeket használtam. Az idők során ez a kizárólagosság megszűnt, egyre több kozmetikumot vásároltam a drogériákban. Más cégek smink termékeit azonban csak az elmúlt néhány hétben kezdtem használni, amikor elkezdtem beauty blogokat olvasgatni. Emiatt aztán az érdeklődésem az Avon kozmetikumok és sminkek iránt erősen megcsappant, már jóval ritkábban rendelek. Elsősorban a testápolási termékek érdekelnek mostanában az Avon katalógusból.

A legutóbbi rendelésem során az alábbi termékeket vásároltam:



A Skin-So-Soft rózsaszín csomagolású termékcsaládját mindig nagyon kedveltem jó minősége és még jobb illata miatt :-) Tanácsadói akció keretében tudtam nagyon kedvezményes áron megvásárolni a lent is látható szettet:
  • SSS Signature silk Krémtusfürdő selyemkivonattal
  • SSS Signature silk Hidratáló testápoló szérum selyemkivonattal
  • SSS Signature silk Hidratáló kézkrém selyemkivonattal




Mivel rendíthetetlenül közeledik a nyár és vele a nyitott cipők, papucsok és szandik szezonja, be kellett újítanom egy lábápoló terméket is. A választásom a Foot Works termékcsalád Shea vajas lábápoló balzsamára esett. Szerintem nagyon fontos, hogy az ember lánya a lábfejére is odafigyeljen. Számomra nagyon lehangoló látvány, amikor egy szépen lakkozott láb (vagy esetleg kéz) bőre száraz - teljesen elrontva ezzel a látványt. Ezért én minden este bekrémezem a lábfejem is, ami pihe-puha bőrrel hálálja meg a gondoskodást :-) A 05-ös katalógusból ez a krém 699 Ft-ért rendelhető, ez a brosúra április 11-ig érvényes. A következő kampányban egyébként ez a termékcsalád új csomagolást kap, és ismét akciós lesz: a termékek mellett egy cuki rózsaszín papucs is rendelhető, amelyet pedikűrhöz, körömlakkozáshoz ajánl a cég.



A kencék mellett rendeltem egy Advance Techniques hajformázó fésűt is (449 Ft-ért). Ami nagyon tetszik benne, az az anyaga: nem az a fényes fekete műanyag, amely csúszik az ember kezében, hanem matt fekete, számomra kicsit szilikonos hatása van.

A fentiek mellett két smink terméket is vásároltam.
Az egyik a Color Trend matt hatást adó kőpúder Translucent Tan színben. Szerencsére nem zsíros a bőröm, nincs szükségem erősen mattító púderre sem. Korábban vásároltam ugyan egy Rimmel Stay Matte púdert, de sajnos elrontottam a színválasztást, és túl világos színű púdert hoztam haza magammal. Így gondoltam kipróbálom ebből az olcsóbb fajta púderből a sötét színt (és talán megtudom, hogy milyen szín az ideális számomra :-)


Első ránézésre egyébként nem látszik túl sötétnek a színe, kíváncsi vagyok a hatására is (az ára egyébként 699 Ft volt)

A végére hagytam a legszebbet: a Pink Crystals ajakrúzs Pink Sapphire árnyalata nagyon megtetszett a katalógusban annak ellenére, hogy az utóbbi időben nem nagyon használtam rúzsokat, talán egy darabom sincs. Elsősorban szájfényeket használok, azokból is a rózsaszínűeket részesítem előnyben, így aztán nem meglepő, hogy most is egy ilyen színen akadt meg a szemem :-)
Nagyon tetszik a rúzs csomagolása, ezúttal nem a szokásos fekete dobozban érkezett, hanem egy szürke-rózsaszín színátmenetes, igen jól záródó csomagolást kapott (mint sok más Avon termék, ez is lefóliázva érkezik, ami számomra nagyon szimpatikus megoldás, biztos lehetek benne, hogy senki nem ért a rúzsomhoz)


A rúzsba benyomták az Avon nevét is, ami nekem nagyon tetszik, olyan minőségi hatást kelt.


Általában probléma az Avon termékek rendelése esetén, hogy mivel nem látjuk élőben a terméket, csak a katalógus képeire hagyatkozhatunk, ami viszont sajnos nem tudja visszaadni a valóságot, így sokszor csalódunk (termékminta viszont nem minden smink termékhez kapható, ráadásul egy kisebb forgalmat bonyolító tanácsadónő nem vásárolja meg az összes kapható mintát). Most szerencsére ilyen probléma nem volt, hasonló színt kaptam, mint ami a katalógusban látszik. A számon sajnos már nem ilyen a színe, de erről természetesen az Avon már nem tehet :-) 
Ami nekem nem tetszik a rúzsban, azok a kis csillámok, amiket tartalmaz. A számra felkenve számomra kicsit zavaró. Viszont úgy érzem, hogy ez szintén az én hibám, a katalógus és a rúzs elnevezése (valamint a korábbi termékek ismeretében) erre azért számíthattam volna.
A rúzs ára 1.149 Ft volt - utolsó alkalommal volt megtalálható a katalógusban. 

Vakuval készült
Hát, a fotózást még gyakorolni kell ...


Annak ellenére, hogy az elmúlt hónapokban eléggé elhanyagoltam az Avon termékek rendelését, most ismét belelkesedtem, néhány dolgot már a következő katalógusból is kinéztem :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése